Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186754968/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Stroud
Vad är ditt discord namn? TI0XS#0870
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent han är 32 år gammal och är en man som är snäll och rolig och omtänksam men han har en väldigt kortstubin.
Kent klarade av 6an lätt med minst godkänt i alla ämnen hans favorit ämne var träslöjd där han gillade att skapa saker som hyllor och alltmöjligt.
Men det roligaste var att va med sina kompisar. Han hade tre kompisar som hete David, Gustav och Oskar. Alla av dem tyckte om bilar. varje vecka efter skolan i 7an så gick dem hem till Oskar. Oskar hade en Volvo 740 där dem satt och mecka och byte delar. Efter 9an vad det dags att välja linje på gymnasiet. Alla av hans kompisar valde teknik, Men Kent valde transportprogrammet. Han klarade av gymnasiet enkelt. Men han orkade inte jobba efter gymnasiet så han satt och spela varje dag. Men han började jobba som mekaniker. Och nu har han ansökt till Falck. Så nu börjar det gå bättre för Kent
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag ska försöka bidra till en seriös och jättebra rp och att inte till exempel köra i 280 på motorvägen eller i stan. jag kommer lyssna för att försöka utveckla mig som spelare på unive . Jag kommer också lyssna på stafs och admins och andra folk som ger mig kritik.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av den bästa svensk servern tycker jag och 99% är seriösa spelare på unive och försöker alltid nå den högsta kvaliten
Hur hittade du Unive? jag spelade på andra servrar innan jag hittade er. jag har också set folk streama på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att jag vill nå max nivån på rp. Och att hjälpa andra folk så de når max nivån på rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att komma upp i samhället och att skapa nya vänner samt nya kontakter. Sedan vill jag också jobba på Falck för att hjälpa folk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag va men inte längre. Kommer inte spela på några andra servrar om jag klarar ansökan.
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Stroud
Vad är ditt discord namn? TI0XS#0870
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent han är 32 år gammal och är en man som är snäll och rolig och omtänksam men han har en väldigt kortstubin.
Kent klarade av 6an lätt med minst godkänt i alla ämnen hans favorit ämne var träslöjd där han gillade att skapa saker som hyllor och alltmöjligt.
Men det roligaste var att va med sina kompisar. Han hade tre kompisar som hete David, Gustav och Oskar. Alla av dem tyckte om bilar. varje vecka efter skolan i 7an så gick dem hem till Oskar. Oskar hade en Volvo 740 där dem satt och mecka och byte delar. Efter 9an vad det dags att välja linje på gymnasiet. Alla av hans kompisar valde teknik, Men Kent valde transportprogrammet. Han klarade av gymnasiet enkelt. Men han orkade inte jobba efter gymnasiet så han satt och spela varje dag. Men han började jobba som mekaniker. Och nu har han ansökt till Falck. Så nu börjar det gå bättre för Kent
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag ska försöka bidra till en seriös och jättebra rp och att inte till exempel köra i 280 på motorvägen eller i stan. jag kommer lyssna för att försöka utveckla mig som spelare på unive . Jag kommer också lyssna på stafs och admins och andra folk som ger mig kritik.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av den bästa svensk servern tycker jag och 99% är seriösa spelare på unive och försöker alltid nå den högsta kvaliten
Hur hittade du Unive? jag spelade på andra servrar innan jag hittade er. jag har också set folk streama på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att jag vill nå max nivån på rp. Och att hjälpa andra folk så de når max nivån på rp.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att komma upp i samhället och att skapa nya vänner samt nya kontakter. Sedan vill jag också jobba på Falck för att hjälpa folk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag va men inte längre. Kommer inte spela på några andra servrar om jag klarar ansökan.