Nekad Throne41 | Beslut Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne41

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ditt discord namn: throne41

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, Vill ha tillbaka krim roller samt unban. Och skulle hellre sen 1 krim varning.

Vem/vilka tog beslutet? jonte.1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hamnade i en skottlossning och i klippet som användes som bevis mot mig ser det ut som en fearrp i och med att jag sköt mot en person som riktade vapen mot mig. Jag skulle vilja säga att det var så liten marginal mellan att han riktade och att jag riktade och sköt att det inte borde vara indragen krim samt ban i 7 dagar. Med tanke på att det var jag mot han och vi var dom ändå utanför bilarna så tycker jag inte att det är rimligt med det straff jag fick utan skulle häldre vilja se tex krimvarning och unban då jag är en grön spelare som blivit unbannad för ca 2 veckor sedan och detta var min andra skottlossning på 2 veckor och jag var inne typ varje dag och spelade. Vill också meddela att klippet är starkare än vad som syntes på min skärm då på min skärm var vi ute ur bilarna samtidigt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att det kan ses som fearrp men att det var såpass på linjen att det inte borde vara ban samt indragen krim mer kanske 1-2 krim varningar. Jag vill inte att jonte.2 tar denna besluts överklagning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/ldQ8BaiaivuK9kGMs?invite=cr-MSxjSWwsMzM0NzE0MTk5&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka