Nekad Thrife | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thrife

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: 110000164f84b55

Vad är din discord tagg? liraren__

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: asdsadsadsda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att först jag skjöt typ 2 poliser i benet och försökte springa för jag hade inget val och sen så satt vi med poliserna och dem sa att det var fel att jag skjöt dem och dem börja bli jätte dryga i support så blev jag irriterad sen så fick jag ban i 7 dagar och indragna roller och tänkte inte så mycket på det sen så kommer en av spelarna som hoppade support på mig och skriver i pm så börja jag hetsa mot han sen blev jag bannad perma ban och bannad från dcn jag förstår att det var dåligt av mig men jag tyckte det var lite barnsligt av dem att hoppa support för jag dödade inte ens dem jag ville bara springa därifrån och dem kom med vapen mot mig och jag försökte men a de blev så och jag kommer inte göra om det kommer försöka hålla mig lugn och inte hetsa och kanske nästa gång kan jag försöka hålla bättre rp nivå jag förstår att jag blir bannad men nu har jag varit bannad ett tag och jag förstår felet jag gjorde och det kommer inte ske igen jag kan lova hoppas om jag kan få en chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att först jag skjöt typ 2 poliser i benet och de därför jag blev bannad sen för jag hetsade mot en grabb i pm för jag tyckte han var barnlig de däröfr jjag blev bannad men jag kommer inte göra om det för jag förstår nu vart jag gjorde fel och hoppas om jag kan få en till chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att först jag skjöt typ 2 poliser i benet och de därför jag blev bannad sen för jag hetsade mot en grabb i pm för jag tyckte han var barnlig de däröfr jjag blev bannad men jag kommer inte göra om det för jag förstår nu vart jag gjorde fel och hoppas om jag kan få en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det var ingen felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har blivit bannad för suntförnuft tror jag och sen typ rpar inte på skador minns inte så mycket för det var länge sen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag hade kunnat acceptera att blöi tagen av polisen och förora mitt vapen men tänkte på ett annat sett denna gången och kommer inte göra om de till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

hallå jag vill bara veta va jag ska göra jag ber dog lämna komentar om du ska neka men om du ska godkänna då puss men om du skas neka jag vill bara veta va jag ska göra för bli godkänd pallar inte bli nekad varje gång ;)

fattar inte varför jag ska bli nekad jag taggar ingen på min överklgan sen jag visar att jag har ångrat mig plus det så visar jag att jag vill komma tillbaka o allt bror fattar inte va jag sjka göra mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka