Nekad Thors13 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thors13

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens Thors

Vad är ditt discord namn? Thors1313

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Boxar Börje, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Go och glad Dalmas som gillar brudar, bira och bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Inga framtidsplaner, ragga runt och dricka bärs

Vad kan du bidra med till serverns RP? Dalmål

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli rolig stämning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska följa regler. Inga sexuella trakasserier

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag kommer visa upp mig för er alla. Dalmål för alla!

Hej!

Jag skulle vilja att du utvecklar följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att åtgärda detta. Svara nedan när det är gjort.

Hej, min karaktär kommer försöka skaffa ett jobb för att kunna köpa bilar och alkohol. Jobba, utvecklas och få mycket pengar.
Jag kan bidra med humor och dalmål eftersom jag tycker det saknas ;)
Att om man är polis kan man inte bli kriminell och tvärtom, och om man är gissla så ska man spela rollen fullt ut.

Boxar Börje kommer från en trasslig barndom, hans pappa dog när han var 5 år pga alkohol och morsan lämnade honom när han var 10 år. Boxar Börje fick lov att klara sig själv, redan som 15 åring fick han jobb på en verkstad och kunde tjäna lite pengar. Men Boxar Börje söp upp allt han hade för att dränka sorger. Boxar Börje vill få en nystart och bli en riktig raggarkung med massa cash på banken.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka