Nekad Thorpman | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thorpman

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Thorpman

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Slug, lojal, orädd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff miljö med mycket kriminalitet runt sig. Han försökte hålla sig borta från det kriminella men föll till slut in i det livet för att överleva. Efter att ha flyttat till staden ser han en ny möjlighet – inte bara att tjäna pengar, utan att bygga upp ett rykte och kanske leda en egen organisation i framtiden. Han är strategisk och tänker långsiktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och genomtänkt rollspel, oavsett om jag spelar en vardaglig karaktär eller någon med en mer dramatisk bakgrund. Jag fokuserar på att skapa realistiska interaktioner och ge andra spelare något att reagera på – inte bara driva mitt eget narrativ. Jag anpassar mig till situationer, respekterar serverns regler och strävar alltid efter att förbättra mitt RP. Mitt mål är att bidra till en levande stad där varje möte kan bli en unik upplevelse, både för mig och för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid måste “vinna” i varje situation, utan istället fokuserar på att skapa ett bra och trovärdigt rollspel för alla inblandade. Det kan betyda att min karaktär blir lurad, förlorar ett bråk eller åker fast av polisen – så länge det leder till intressant och realistisk RP. Det handlar om att ge och ta, och ibland låta andra spelare få sin stund i rampljuset. Det gör spelet roligare och mer levande för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några regler. Jag tar alltid tid att läsa igenom serverns regler innan jag börjar spela, just för att undvika missförstånd. Jag tycker att tydliga regler gör RP roligare för alla, och jag försöker alltid bidra till en positiv och respektfull spelmiljö.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Värna om rollspel: Man måste alltid hålla sig in-character (IC) och spela sin roll trovärdigt. Out-of-character (OOC) snack ska bara ske där det är tillåtet. Ingen RDM/VDM:

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och respektfull spelare som verkligen brinner för bra rollspel. Jag gillar att skapa karaktärer med djup och utveckling över tid, och jag försöker alltid anpassa mig till olika situationer för att ge andra en rolig och minnesvärd upplevelse. Jag ser RP som ett samarbete där alla bidrar, och jag uppskattar feedback för att bli bättre. Jag är också aktiv, lojal och alltid mån om att följa regler och hålla en god stämning både IC och OOC.

Nekad
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka