Accepterad thorgalde | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thorgalde

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350965527/

Ditt Hex-ID: 76561198350965527 (Dec) 110000117499b17 (Hex)

Vad är din discord tagg? Thorgalde#5058

Vem var det som bannade dig? ao

Hur lång tid var din ban? perma bannad flr streamsnipe

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? perma bannad flr streamsnipe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde till en affär och skulle byta om då såg jag en med gula klädder och jag körde ifrån ok han följde efter och jag blev bannad och ja jag gjorde fel men jag skulle vilja ha en chans till för jag åkte förbi bara sen körde jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ör jag körde till en affär och skulle byta om då såg jag en med gula klädder och jag körde ifrån ok han följde efter och jag blev bannad och ja jag gjorde fel men jag skulle vilja ha en chans till för jag åkte förbi bara sen körde jag och det kommer alldrig upprepas igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja lite för jag var inte ute efter streamsnipe och sen visste jag inte att han var en stremer jag blev rädd när det stod perma och det var inte meningen att stötta på han bara så ni vet och jag skulle vilja ha en chans till om jag får jag skulle bli jätte glad och det ska aldrig upprepas igen jag lovar och jag visste som sakt inte att det var en stremer

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka slå nån i kläddaffär det varr missclick och då fick jag tillbaka så jag inte var bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag om jag visste att det var en stremer men jag kan inte rå för att han är vid den kläddbutiken då och jag skulle ner till piren

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag kommer aldrig göra om det jag lovar snälla kan jag få en cchans till jag ber

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka