Nekad thorefication | Ban överklagan [olof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thorefication

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fuckoff123987/

Ditt Hex-ID: 76561198879843032 (Dec) 110000136cfa2d8

Vad är din discord tagg? thore#8578

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: grov powergaming ~Bosse. Återstår: 6 dagar 3 timmar 29 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i hellgren och rpade inte på att jag körde in i honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var jagad av polisen i sandy vid flygplatsen. Vi körde då möt östra motorvägen och min bil var snabbare än min polares så jag sa att jag skulle köra på vänster fil för att förhindra en krock mellan oss. Då hinner jag svänga tillbaka till höger fil när jag ser att en polis kommer mötande. På polisens skärm körde jag in i honom men på min skärm så hände inget mer än att han bil flög, det var alltså dsync. Min första reaktion när en dsync sker är att jag åker ner och skriver i ooc chatten att det var en dsync. Hellgren som var polisen verkade frustrerad och tyckte jag skulle rpa på det, så jag rpade på det och la mig medvetslös. Då ser jag i hans stream att han skickar flertal rapporteringar mot mig och skriver att jag inte rpar på krocken. Jag blev körd till sjukhuset, sedan efter jag fått vård stänga ja av spelet. Där efter blev jag bannad för grov powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban. Jag gjorde inget fel i scenariot. Jag behövde inte ens rpa på kraschen men jag gjorde det ändå för att inte någon skulle bli arg. Ändå blev jag bannad. Skrev även till bosse i dm på discord och ville ge min sida så jag ej får en felaktig ban men fick inget svar. https://medal.tv/clips/61765481/d1337HRuiJTL I detta klipp ser vi hur det var dsync då min bil inte ens fick någon skada, man hör samt att jag i slutet säger att jag ska åka ner och informera om att det var dsync.
https://medal.tv/clips/61765067/d1337xKBwXpk I detta klipp så ser man tydligt att jag ligger ner och gjort /sme medvetslös för att jag rpade på det.
https://medal.tv/clips/61856596/d1337NLEwjLO i detta klipp ser vi när jag lägger mig och får vård i sjukhuset efter kraschen.
Sammanfattat rpade jag på det, även fast jag inte ens behövde rpa på det då dsync inte är realistiskt utan ett problem i spelet!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vid min första ban handlade det om att jag körde som en "idiot". Denna ban varade i 12h men den blev överklagan. Jag har lärt mig varför jag blev bannad fast tycker inte riktigt den var nödvändig så jag körde som alla andra i stan. Nu har jag dock lärt mig att hålla reglerna samt jag vet hur man håller en laglig körning. Min andra ban var powergaming i 10 dagar. Jag har inte riktigt koll på reglerna och efter jag varit med om en massiv krock så körde jag iväg. Visste inte att jag behövde rpa skadad vilket jag nu förstår och gör alltid det vid krockar. Denna blev också överklagad. dessa bans var innan jag blev medlem. Efter detta har jag fått en ban när jag var medlem/servervakt vilket även gjorde att min sv och medlemskap drogs. Jag och två till lekte lite med stungun en kort period på en avlägsnad plats och vi alla blev bannade för det. Vi sköt varann och hade rpat på att vi kidnappade en av oss själva. Detta var dumt och jag lärde mig extremt mycket efter detta då det var sjukt onödigt att göra så. Denna ban blev överklagad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antingen hade jag inte alls rpat på det, jag borde inte rpa på en dsync och wagner som är mod sa detsamma när jag visade klipp.
Hade också kunnat rpa på det på direkten istället för att köra ner men som sagt ska man inte rpa på dsyncar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom att det var en felaktig ban. Väldigt besviken på bosse eftersom att jag erbjöd min sida av historien så jag kunde slippa en felaktig ban. Samt att han inte kollade upp det på något sätt utan gick enbart på vad en person skriv utan något vidare bevis.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka