Nekad thorefication | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thorefication

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fuckoff123987/

Ditt Hex-ID: 110000136cfa2d8

Vad är din discord tagg? Thore#8578

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: gey.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Delaktighet i att sälja roller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev satt som bitr chef för polisen, med Björken ("elliot") som chef. Björken åkte iväg på jobb i Stockholm så jag blev satt som chef under tiden för sommarlovet men som det verkade skulle jag ev vara kvar som chef även efter björken då kom hem då det gick lite bättre för mig och jag hade byggt upp än bättre relation med kåren än honom. Mot slutet av sommarlovet 2022 fick jag en förbättrad kontakt med bland annat Baloo. Därmed fick han joina en sluten discord med närmare spelvänner. Någon vecka efter detta fick jag reda på att han hade sålt nån roll och han ville fortsätta med de. Jag lade ej mycket märke till det, vilket var ganska dumt. Jag förstod att han höll på med denna aktivitet i bakgrunden av mitt RPande. Hans försäljningstakt ökade väll lite men det var inget kraftigt så därav lade jag även inte mycket vikt i det. Jag berättade för honom att det var vissa saker som absolut ej fick säljas. Detta innefattade roller som påverkade RPn mer än vad de behöver. Det kunde exempelvis h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig. Har redan sagt det men anser att den bör vara tidsbegränsad och har varit bannad i isch ett år. Har ingen plan på att vara chef eller ha en betydande chefsposition så därmed exkluderas eventuella risker för blivande korrupion. Har även aldrig varit ute efter pengar och kommer inte vara det framöver heller. Vill mest spela för rollspelandets skoj och skapa roliga scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några gamla irrelevanta bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Meddelat staffledninen om försäljningn när jag fick höra om den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, dumt att ljuga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka