Accepterad Thore | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:11616198

Vad är din discord tagg? Thore#1111

Vem var det som bannade dig? suntförnuft

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Flame. Återstår: 9 dagar 23 timmar 46 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad på Unive pga av att jag råkade slå till en person i servern. Detta var såklart inte med meningen men jag var väldigt stressad och skulle ta ut min bil lite efter jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kliver in i en limosine som flera personer sitter i, därefter så säger dom åt mig att gå ur limosinen och jag gör som dom säger. Efter jag gått ur limosinen så står en tjej precis utanför och jag har min hand på left click så av ren reflex klickar jag på left click or råkar slå till hon som står där. Jag säger förlåt och frågar om det gick bra och sedan går därifån. kort efter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban eftersom det inte var med meningen, dessutom säger jag förlåt och frågar om det gick bra. Jag går där ifrån i lugn och ro och sedan blir jag bannad. Jag tycker inte det ska vara ban på en sån sak eftersom det var en ren olyckshändelse och att jag sa förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ifall jag hade blivit bannad på Unive förut hade jag varit mycket mer försiktig men eftersom det är min första dag på servern tycker jag allt har gått jättebra förutom detta som hände nu. i fortsättningen kommer jag vara väldigt försiktig så detta inte förekommer ännu en gång av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag skulle backat tillbaka i tiden nu hade jag istället för att vara där det var för mycket folk skulle jag åkt iväg en bit bort och gjort affärer där istället. Jag skulle gjort detta för inte bli lika stressad av alla som pratar och som kommer upp mitt framför än.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min lärdom från denna ban är att jag ska vara jätte försiktig i framtiden och om jag ska göra deals, ta ut bilar så ska jag vara lugn och om jag gör en deal så kan jag och han/hon jag köper bil eller motorcykel av gå iväg en bit ifrån alla andra så man inte blir stressad av alla.

Har du läst våra regler? Ja

du måste skriva din hex, jag kan ej unbanna dig tills du har skickat din hex. Mvh Scott

Hej, det värkar som att din hex inte funkar eller så är det att en person med samma id som har blivit bannad

Tillbaka