Accepterad Thore | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? Thore#4513

Vem var det som bannade dig? Kanelbullen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamea och våltade vilket var fel av mig, jag ber om ursäkt för det och kommer inte hända igen. Jag skulle rpat istället och inte sprungit efter voltningen. Jag har tagit mycket lärdom av detta så det kommer inte upreppas och det hoppas jag du förstår. Jag har nu väntat en halv dag vilket visar att jag förstått mer och att jag borde gå en ny chans att visa att jag kan rpa bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag körde med min bil o voltade och sedan inte roade bra utan bara sa typ aj och sedan sprang vidare vilket var dåligt. Jag brukar inte rpa såhär men klockan var sent och det blev dåligt men det är såklart ingen ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och den är placerad helt rätt men bingar jag väntat en halv dag och jag hoppas du förstår och ser att jag tagit lärdom av detta och det kommer inte upprepas. Jag ska tänka mer på reglerna och tänka innan jag gör något så det inte blir dåligt som nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad rätt mycket förut och det är för att jag haft en dålig RP nivå men jag har börjat förbättra mig nu men nu blev det som det blev och jag blev bannad igen och jag förstår det. flesta banns från 2021 när jag var ny men också några i 2022. Många bans har varit felaktig dessutom när jag till exempel blev bannad 3 gånger av samma staff för han försökte unbanna mig o sen banna mig igen av misstag osv. Jag har dock några banns som ska va lagda och är lagda bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gjort någon typ av /me till exempel /sme medvetslös och rpat bättre på krocken men jag gjorde inte det denna gång och därför blev jag bannad vilket är helt rätt. Men eftersom jag nu fattat och tagit lärdom hoppas jag får en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har även väntat mer än hälften av min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka