Accepterad Thore | Ban överklagan (!Xelf!)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? Thore#4513

Vem var det som bannade dig? Xelf

Hur lång tid var din ban? 7 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för grov powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Xelf valde att banna mig pågrund av att jag powergamea. Jag använde en truck och körde på berg och sedan snurra jag runt lite och ramlade ner för berget och rpade inte så bra på det. Jag kunde gjort någon typ av /me och väntat lite men körde direkt upp igen och det var fel av mig. Jag ska tänka på det tills nästa gång och rpa på det så bra som möjligt eftersom jag egentligen vet att man ska rpa på det men jag var dum och tänkte inte efter denna gången. Fel av mig helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod o snacka med några vänner och min bil åker över hans så jag ramlar ner med min truck och snurrar runt lite och rpar väldigt dåligt på det. Sedan åker jag upp igen och börjar snacka med dem utan att ha rpat med t.ex /me och sedan blir jag bannad. Jag har tagit lärdom av detta och det skall ej hända igen. Jag ber om ursäkt och jag förstår mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom jag faktiskt powergamea och hade en dålig rp nivå. Jag har tänkt efter och det var fel av mig och från min sida och jag har tagit lärdom av detta att verkligen rpa på skador bättre så att det ser bra ut. Jag hoppas verkligen jag kan få en till chans så jag kan visa att jag kan rpa bra och inte hålla på såhär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad rätt mycket förut och det är för att jag haft en dålig RP nivå men jag har börjat förbättra mig nu men nu blev det som det blev och jag blev bannad igen och jag förstår det. flesta banns från 2021 när jag var ny men också några i 2022. Många bans har varit felaktig dessutom när jag till exempel blev bannad 3 gånger av samma staff för han försökte unbanna mig o sen banna mig igen av misstag osv. Jag har dock några banns som ska va lagda och är lagda bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat på skador bättre med t.ex /me osv och jag skulle väntat lite längre innan jag körde upp. Just i detta momentet tänkte jag inte på det och det var fel från min sida men nu i efterhand förstår jag att det var fel. Detta ska inte hända igen och om jag blir unbannad så ska jag innan jag går in på servern verkligen tänka igenom min RP så inte detta händer igen. Det var sjukt dåligt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min ban och tagit lärdom. Jag ska inte göra om detta och det hoppas jag du förstår. Jag skulle bli väldigt glad om du gav mig en till chans bror. Tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka