Nekad THORE# | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

THORE#

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fuckoff123987

Ditt Hex-ID: 110000136cfa2d8

Vad är din discord tagg? Thore#8578

Vem var det som bannade dig? Akam och 320 och vo11ce

Hur lång tid var din ban? Permanent uteslutning

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption, säljer ranger

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom de trodde jag var delaktig att sälja polisroller. Jag visste bara om att de såldes roller under en kort period innan jag blev bannad. “Bara och bara” detta är ju också dåligt av mig eftersom jag visste om att jag inte rapporterade in till staffs så skulle jag slippa åka på bann också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit invaitad till en discord där jag ser att par kanaler och ser att en i polisen sålt roller till en i polisen som sedan tagits bort eftersom folk märkte att de inte skulle ha dem. Jag tänkte inte på det så mycket förens jag såg att Void hade skrivit ut att han skulle lämna unive, några minuter senare fick jag ett pm där jag skulle komma support, jag satt i sängen och snackade med polaren min. Jag förklarade men jag förstår varför de valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är Aboslut inte felaktig,Jag borde tagit ansvar och rapporterat in direkt till staffs att han sålde roller, det var i augusti som detta hände och satt på ett hotell i Stockholm så tänkte inte så mycket på att han sålt rollerna men det ångrar jag. Jag förstår att ni valde att banna mig eftersom det är ett stort regelbrott. Jag märkte redan när jag blev kallad till supoort att detta inte skulle sluta bra, det har gått ett par månader nu och jag ångrar såklart fortfarande det som inträffat. Jag förstår om ni inte vill ge mig en till chans men ifall ni skulle vilja ge mig en sista chans så kan jag lova att jag kommer vara en trogen medlem som ni kan lita på. Personligen tycker jag att jag bör kanske få en ny chans som medlem som kan jobba på polisen och visa mina kunskaper.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad när jag var nu till rpn och lallade som polis med en kollega där vi taxerade varandra, jag var inte bannad mellan början av 2021 och augusti 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jadu….Vet inte vad jag ska säga, vad hade jag kunnat gjort annorlunda är mycket mycket saker, jag borde inte ens joinat discorden från början, jag borde varit mer försiktig att lita på folk. Jag borde rapporterat in till staffs direkt när jag fick reda på att det såldes roller i min poliskår. Jag hade kunnat tagit större ansvar och bevisat tacksamhet för chansen 320 gav mig och tillsatt mig som rikspolischef. Jag förstår att ni är väldigt besvikna och jag förstår om ni inte vill ge mig en till chans, jag förväntar mig kanske inte en chans som chef eller såna roller utan bara en vanlig medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig väldigt mycket. Listan är lång och jag förstår mina synder, jag ber återigen om ursäkt och jag borde rapporterat in direkt till er staffs så hade det sluppit sluta såhär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis, hoppas ni får ett bra år och gott nytt år. Nytt år nya möjligheter eller vad är det man säger.

Jag borde inte heller givit administration till personerna utan varit mer noggrann och sett över vilka jag valde.

Jag skulle verkligen uppskatta om jag fick en ny chans att få unbann. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende som ledde till att jag bannades. Jag inser att mitt agerande inte var acceptabelt och jag vill verkligen göra det rätta.

Jag lovar att jag har lärt mig av mina misstag och att jag kommer att följa alla regler och förväntningar som ställs på mig i framtiden. Jag hoppas verkligen att jag får en ny chans att visa att jag kan vara en positiv medlem av gemenskapen.

Jag är verkligen ledsen för allt besvär jag orsakat och jag hoppas att du kan ge mig en andra chans. Tack för att du tar dig tid att läsa detta.
Det är verkligen en nystart med ett nytt år och jag hoppas verkligen att detta år kan bjuda på många positiva möjligheter, inklusive en chans att få unbann.

Jag inser att mitt beteende i det förflutna inte var acceptabelt och jag vill verkligen göra det rätta nu. Jag har lärt mig av mina misstag och jag lovar att följa alla regler och förväntningar i framtiden.

Jag hoppas verkligen att du kan ge mig en andra chans och låta mig vara en del av gemenskapen igen. Jag är verkligen tacksam för att du har tagit dig tid att läsa detta och jag hoppas att du kan se min önskan om att göra det rätta. Hälsningar och ett gott nytt år till dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka