Accepterad Thore | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: steam:110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? j.vi0

Bild på banmeddelande: black-background-1468370534d5s.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att det visades ett klipp där hade brist på social rp och enligt klippet så ser det väldigt dåligt ut och pågrund av att jag inte hade ett klipp till att motbevisa detta blev jag bannad vilket jag helt förstår eftersom man lär ha bevis om man ska gå emot det något säger så jag förstår det helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag satt i support och diskutderade situationen och jag höll inte riktigt med men pågrund av att jag inte har bevis att lägga fram så finns det inte jag kan säga i detta utan kan bara hålla med att det var rätt beslut som togs av staffsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom att jag behöver bevis om jag ska kunna lägga fram något, jag hade inte det denna gången och då får jag skylla mig själv och ta med mig det till nästa gång att ha bevis i varje scenario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har många banns från back in the days men bara denna den senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda var att vänta ut lite och fortsatt jaga personen eller helt enkelt åka fram framför och rikta, sen skulle jag såklart i bästa fall ha bevis att vi jagat han länge osv så jag kunde visat upp det men det hade jag inte denna gången och det kommer jag i framtiden ha varje gång för att undvika att detta händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, har lärt mig att tänka lite mer på vad jag gör men mest att ta klipp på allt som händer så jag kan bevisa nästa gång och försöka undvika att detta händer igen men som sagt var det mitt fel och jag står för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Servern låg nere så kunde inte ta ett banmedelande, skicka pm om du behöver det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka