Nekad Thore | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? Thore#4513

Vem var det som bannade dig? Akam (Philip)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_1618[1].jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag antagligen var problemspelare men vet inte hela anledningen men om jag får komma tillbaka ska jag förbättra mig. Jag har mycket banns men det kommer inte bli fler om jag får chansen att få spela på Unive igen. Det har gått ett tag nu sen jag blev bannad och jag vill ge servern en chans att spela på utan att bete mig som jag gjort innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in o sen var ja bannad i discord och ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig eftersom jag är en problemspelare men jag vet inte anledningen för själva bannen. Dock ska jag inte hålla på och bli bannad och sånt som förut om jag får komma tillbaka utan jag ska RPA bra och umgås med rätt personer som inte drar in mig i skit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. problemspelare, 40 banns. Jag har blivit bannad rätt mycket förut och det är för att jag haft en dålig RP nivå men jag har börjat förbättra mig nu men nu blev det som det blev och jag blev bannad igen och jag förstår det. flesta banns från 2021 när jag var ny men också några i 2022. Många bans har varit felaktig dessutom när jag till exempel blev bannad 3 gånger av samma staff för han försökte unbanna mig o sen banna mig igen av misstag osv. Jag har dock några banns som ska va lagda och är lagda bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hållt på såhär och inte vara en problemspelare men det kan jag ändra på nu och jag får komma tillbaka att rpa bra och förhålla mig till regler som finns på servern. Även umgås med rätt personer så man inte kommer med i massa skit för det har varit ett problem innan men kommer inte vara ett problem nu. Jag hade tänkt om jag fick komma tillbaka börja rpa med min irl polare och han är tvärtemot problemspelare och han och jag ska ha en bra nivå och inget dåligt kommer hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig sjukt mycket av detta och tagit lärdom och det kommer inte hända att jag fortsätter bli bannad eller hamnar i skit osv utan jag har förbättrats och det kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka