Inaktuell Thore | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Thore

Ditt discordnamn: thoreeeeeeee

Ange ditt födelsedatum 29 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag tappat suget för att själv rpa som spelare men känner också samtidigt att jag vill fortsätta med unive och därför känner jag att staff verkligen skulle vara något för mig då jag känner att jag har bra erfarenhet då jag spelat på servern sen 2021 och känner också att jag kan säga vad jag tycker och tänker och är verkligen inte rädd för att ta beslut osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar på Unive är väl mest inom det kriminella. Jag tycker att spelarna inte lyssnar på det staffs säger och skriver och jag tycker inte heller att många följer reglerna särskilt bra och det är där jag gärna vill komma in och göra ett förbättring för att få rpn att fungera bättre. Jag har väldigt mycket erfarenhet av kriminell rp eller egentligen bara kriminell rp då jag varit kriminell på unive sen 2021.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag vill fokusera på är att spela ska förstå och lära sig av sina misstag som man gör, för det många inte förstår är att det är okej att göra fel om man sedan efter sina åtgärder att förstått och lär sig av det istället för gång på gång fortsätta göra felen. Jag kommer vara en staff som säger vad man tycker och tänker och kommer inte vara rädd för att göra något åt saken ifall fel har skett enligt rpn. Jag kommer vara en person i staff teamet som också självklart är en bra person till spelare och andra staffs och är trevlig och snäll.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt som staff genom att vara tydlig, trevlig och inte vara rädd för att visa vad man tänker och tycker, det kan vara till exempel att jag tycker att en spelare har gjort fel men så säger spelaren att jag är dum i huvet och inte alls gjort fel och då kommer jag inte vara den som är snäll utan då åker spelaren på ban eftersom jag vet vad som är rätt och fel som staff. Det är viktigt att vara professionell eftersom man är en staff som ska visa framfötterna på servern och då kan man inte hålla på o tramsa osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara inne som staff ofta när jag har tid, självklart är det dagar där man jobbar eller har annat för sig men jag vet ändå att jag kommer vara aktiv och det kommer man se om jag nu blir staff.

Hur länge har du spelat på Unive? sommarn 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff som helper 2 eller 3 gånger men dessa gånger var för minst 2 år sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? egentligen inte men såklart helst dom jag nämnt för att jag tror att jag passar in bäst där och gör bästa jobbet på dem 2 platserna då jag har mest erfarenhet där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka