Accepterad thor | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thor

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198267924591/

Vad är ditt namn i verkligheten? thor lundahl

Vad är ditt discord namn? tossebooi#3120

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en äldre man som har varit med om en tuff uppväxt där hans pappa dog vid karaktärens 15de födelse dag vilket gjorde karaktären blev deprimerad och började dricka för att slippa känna smärtan, senare under åren blev han mer och mer intresserad för bilar och började jobba som praktikant på den lokala bilverkstaden där hans pappa tidigare jobbat. han utvecklades och blev en framgångsrik bilmekaniker som sedan övergick till att sälja fordon med hjälp av sin kunnighet. Sedan fick han två barn som heter Rasmus och gustav som han lärde allt han kunde och fick in dem i bil branchen för att kunna ge dem en bättre framtid än vad hans egen pappa hade kunnat tidigare. senare flyttade sönerna iväg och han blev ensam kvar i staden vilket gjorde att han sålde bilfirman och började satsa på hästar som en hobby men allt slutade med att hans pengar försvann. Nu idag är han en uttråkad pansionär som misst alla sina pengar och som jämt försöker bygga upp sitt drömhus med sina dröm bilar som tillbehör.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli det då jag har upptäckt denna server nyligen och uppskattar den mycket men har märkt att några av yrkena inte är aktiva så ofta under veckodagarna vilket kan vara störande. Därav vill jag kunna hjälpa personerna när dem till exempel har krockat och vill få bilen lagad då det inte är så kul att gå över hela världen för att kunna komma tillbaks till staden. Jag kommer även se till att guidea nya spelare och välkomna dem så bra som möjligt för att dem ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett jobb och kunna leva mig in i det lättare

Hur hittade du Multistaden? en vänn tipsade om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och få ta del av den här världen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte direkt är väldigt nöjd med den här servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka