Nekad Thor Hyltmark | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thor Hyltmark

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199164211390/

Vad är ditt namn i verkligheten? tor

Vad är ditt discord namn? dampungen#0297

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Thor Hyltmark född 1997 i en liten by utanför Sandy, Thor växte upp i ett trångt boende med dålig ekonomi. Thor jobbade väldigt hårt i skolan så att han kunde få bra betyg och sedan kunna försörja sin familj när han blev äldre. Nu är Thor vuxen och vill skaffa ett jobb som ambulansförare.

Thor har haft det väldigt tufft i sina yngre dar när hans mamma och pappa ofta var alkohol och drog påverkade, det gjorde att Thor ofta inte var glad och Thor hade det också tufft med kompisar i skolan. Thor hade bara en kompis men när Thor gick ut gymnasiet så vart Thors ända kompis skjuten och han dog på grund av att ambulansen inte kom i tid, det är därför Thor vill bli ambulansförare.

Thor har också blivit väldigt intresserad i bilar efter som att han växte upp med fast and furious då det var nästan det ända han gjorde på kvällarna att titta om på fast and furious filmerna om och om igen och det bästa Thor visste var när det nya fast and furious filmerna kom ut. Thor var också intresserad i kampsport han vart det för att han ofta vart nerslagen i skolan och då behövd han lära sig att försvara sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för det är en stor seriös server som även har bra staffs och seriösa spelare. Jag vill höja min kärektär och jag kommer bidra till roliga scenarion för att jag kommer vara en aktiv och seriös spelare men ändå vara .

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor och seriös server som har bra regler och innehåller bra staffs.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner då nästan alla av dem spelar på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja mitt rollspel och vara bra på att reagera som om det vore riktiga livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli ambulans förare så att jag kan få bra lön så att jag kan skaffa snygga bilar och ett fint hus.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!!!

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka