Nekad Thor F | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmö09242

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199474860639/

Ditt Hex-ID: 11000015a46e25f

Vad är din discord tagg? Epiefe1#4490

Vem var det som bannade dig? Någon Staff

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ewx4VJ.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom min bror blev bannad på Unive Roleplay

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i den nya Mekonomen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var mitt fel att jag blev bannad eftersom min bror staff dissa och blev bannad min bror heter (TiP Epi ish på discord)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina tidigare bans var att jag råkade köra på någon men inte hjälpte eller inte gav alvedon eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ge han Alvedon och hjälpa till eller att ta han till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att se till att min bror eller jag aldrig blir bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Eftersom du inte skickar bild.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka