Nekad thomklang | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thomklang

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thom Klang

Vad är ditt discord namn? tompa#GOJUL

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ove olofsson 39 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig,öppen,dyster

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han vill bli polis och ser fram emot att lära känna nya personer i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och inte flamsa bort andras tid och förstöra för andra och bara förbättra spelupplevelsen och vara en allmänt god rp spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du i ett rollspelsscenario inte enbart fokuserar på att din egen karaktär ska vinna,överleva eller tjäna pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brytit mot någon regel än.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM det är förbjudet att döda eller skada andra spelare utan ett glitigt bakomliggande rollspelsscenario. sunt förnuft du ska agera som din karaktär skulle göra i verkliga livet det innebär att inte utsätta sig för livsfara utan anledning eller utföra orealistiska handlingar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vlii bara säga att jag är väldigt taggad att få medborgarskap och komma komma med gon och härlig rp känsla

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu har jag ändrat discord namn så det är samma slm på steam

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med:

<https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nu heter jag iallafal tompa#GOJUL på både steam och discord ändrade precis

Hej! Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hur utvecklar jag måste jag göra en ny ansökan eller kan jag bara skriva här

Hur utvecklar jag måste jag göra en ny ansökan eller kan jag bara skriva här
Annars här kommer mitt svar
liv med makt, pengar och respekt. Ove vill bygga upp egna verksamheter och samtidigt skapa starka kontakter runt om i staden. Han ser sig själv som en framtida ledare och vill omge sig med lojala människor som delar samma mål och mentalitet. Samtidigt försöker han hålla balansen mellan det lagliga livet och stadens kriminella värld för att inte förlora allt han bygger upp.

Bakom den hårda ytan finns dock en person som bryr sig mycket om familj och lojalitet. Ove glömmer aldrig människor som hjälpt honom och han är villig att göra mycket för att skydda sina närmaste. För honom handlar livet inte bara om pengar – utan om att skapa ett namn som folk kommer minnas.

Nekad. Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka