Accepterad THOMAS_SJÖGÅRDEN | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

THOMAS_SJÖGÅRDEN

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198278891824/

Ditt Hex-ID: 110000112fdd930

Vad är din discord tagg? Hugge12#9304

Vem var det som bannade dig? BY G!#1913

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: adawdaw.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tänkte fel under rp situtationen och detta ledde till en 5 dagars ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av en kille vid gruvorna och sedan försökte han ta mig som en gissla men en person kom in och började slå på han som kidnappade mig vilket ledde till att han släppte mig. Sedan tog kiddnaparen killen som hjälpte mig gissla och då sprang jag och en annan in och började slå han. När vi förstod att det inte kommer fungerar så stack vi därifrån!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag tänkte inte på reglerna lika mycket som jag borde ha gjort!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag försökte hjälpa en kille med en sak och sa "tryck muskelknappen ESC" och detta ledde till 1 timme ban för halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade tänkt till och funderat på reglerna så hade jag valt att ringa polisen och stå i bakgrunden. Och att inte springa in och slå på killen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag! Jag har lärt mig att jag ska vara mer seriös tänka till och se till att jag inte bryter mot några regler!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår om ni nekar den!

Tillbaka