Ej Antagen Thomas113 | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweyard2d

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas

Vad heter du på discord? sweyard2d

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014acb8ef0

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Har en daglig aktivitet där jag kommer in kör några timmar sen går och pluggar körkort. Helger kan det vara ca 12:00-14:00 19:00-01:00 vardagar 19:00-22-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Juni men körde för några år sen med

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lbZeeGJHBnV8RxdYZ?invite=cr-MSxRQ3MsNDU0MjM0MTg1&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en Civil polis. man vet inte att personen är servervakt men när ett regelbrott sker så smäller det. Skillnaden men en servervakt och staff är att servervakter fokuserar på sitt rollspel men vill ändå göra skillnad för servern. Som servervakt har man lägre perms vilket gör så man sammarbetar med staffs ifall det är något en servervakt inte har perms till att lösa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag vill rollspela mycket och ändå hjälpa till så mycket jag kan. tycker om att hjälpa servern fram och kunna få bort folk som inte vill servern något bra. Jag är då en person som håller mina standader och vill lära folk att kunna hålla en bra standard själv vilket kan vara svårt man gör mitt bästa

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms felaktigt. Det kan vara på olika sätt som att hjälpa en vän efter skottlossning eller revva dig själv efter ett scenario vilket inte häller är OK.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte tagit intervju, fått flera chanser.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka