Accepterad Thomas jenkare | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thomas jenkare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe

Vad är ditt discord namn? tobbe5573

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Jonas Örn är en 20 åring som föddes som en man och bestämde sig för att han ville bli en tjej men sen halvvägs igenom proceduren bestämde han sig för att han inte vill fortsätta men han hade inte råd att betala för operationen för att bli man igen och nu vill han tjäna ihop tillräckligt med pengar för att kunna betala för operationen på vilket sätt som helst. Jonas är född i Sverige men hans föräldrar är från Pakistan. Han är bil intresserad och köper ofta onödiga saker bara för att han kan och vilket är anledningen varför han inte kan identifieras som man eller kvinna. Han tänker ofta positivt i de flesta situationer och försöker vara trevlig mot alla till och med mot rånare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att rp är roligt och jag vill kunna förbättra mina rp situationer så att det blir roligare för alla jag känner och inte känner. Jag vill få möjligheten att förbättra upplevelsen för alla runt mig när de är på servern. Jag tycler om att hjälpa andra och jag spelar sällan för min egna vinst i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska få något ur ett scenario som tex om man blir rånad så ska man kunna rpa på att motparten "vinner" scenariot då de kanske tar dina pengar och man ska vara ok med det.

Hur hittade du Unive? Jag har polare som spelar på unive och jag spelade på unive förut

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka