Accepterad Thomas.Ö | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198937470049/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jimmie.Åkesson.Hellcase.Com

Vad är din discord tagg? THOMAS#2112

Vem var det som bannade dig? ARIGATO

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstäng för RDM på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var passagerare i en bil och schafören körde på en spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var två spelare som började slå på en läkare och då såg schafören av bilen det och körde på en av spelarna. 5 minuter innan jag fick banen klarade jag min WL-intervju och skulle åka till Lasses MC för att få jobba där. Jag är ganska fattig så jag hade ingen bil. Jag och min vän som jobbar redan på Lasses MC skulle bara springa dit men då kom det en läkare som skulle rädda mig. Han sa att jag luktar skit och är ful, jag tyckte att det var kränkande men gjorde inget åt det eftersom att jag vet att man inte får slåss i RP. Efter att läkaren räddade mig kom det en bil med en schaför som var osynlig. Då trodde jag att det var bara en glitch men när han började spawna bilar insåg jag att det var en moddare. Jag tänkte inte att han skulle döda någon och få mig banad därför att jag ville bara komma till Lasses MC fort. Efter en liten stund såg vi att det var två spelare som började slå en läkare. Då körde moddaren in i en av spelarna, drog mig på något sätt till förar sätet och lämna. Efter ungefär 5 minuter fick jag en 30 dagars ban för RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att det var inte jag som styrde fordonet när spelaren blev på körd. Jag fick också ban för RDM men egentligen så var det VDM eftersom att spelaren blev påkörd. Jag förstår varför ni trodde att det var jag som körde men jag skulle verkligen inte gjort det om man också tänker på att jag fick nyss WL som jag länge försökte få. Förlåt att det hände men nu vet jag att jag ska aldrig igen gå in i bilar med folk som verkar vara moddare. Jag förstår också inte heller varför det var inte en 10 dagar ban istället för en 30 dagar ban med tanken att jag inte gjorde något

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag viste inte vad RP var och då tog jag en ambulans och började köra runt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in i bilen och istället hyrt en Voi eller bara sprungit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att sluta lita på folk som jag inte känner.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka