Accepterad Thoerberg | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thoerberg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard

Vad är ditt discord namn? Thoernberg #2611

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 1991

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bengt Svensson och är 32 år gammal, jag bor tillsammans med min lillebror Jesper Svensson och vi kommer ifrån en liten by vid norska gränsen, Vi hade en tuff uppväxt då vi varken hade pengar eller direkt några vänner så vi är väldigt nära vi två och gör i stort sett allt tillsammans, men då det inte finns så mycket i våran lilla by så är det därför vi söker oss till storstan. Mitt största intresse är bilar, och att umgås med brorsan, Jobb är jag öppen för det mesta, jag har inte direkt några krav så kan jobba med allt möjligt, men helst vill jag jobba med bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig karaktär och en som går in för sin roll väldigt mycket, jag är aktiv när jag är ledig så blir många timmars spelande, Sen är det ju alltid positivt att man har sin "bror" på server så vi skapar många olika Scenarion inom Rp, vi har hatt ett uppehåll men har spelat mycket på Rp genom åren

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag går in med min roll och hjälper motparten så att den får ett bra scenario, tx att jag är en gisslan vid ett rån och går in för den rollen så det blir så trovärdig som möjligt även om det har en negativ effekt på min karaktär

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att vi personrån så får man inte avrätta offret, Offret ska alltid kunna värna om sitt liv, Man ska ta ansvar och värna om servern, rapportera eventuella regelbrott eller andra saker som inte har här att göra till staffs, Servern är inte gjord för dejting, utan för att spela och ha roligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat en del Rp genom åren, men har hatt ett uppehåll på något år då livssituationen inte gett mig möjlighet till det på ett tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är väll att jag är positiv och lätt att ha att göra med, Spelar mycket när jag är ledig och bidrar förhoppningsvis till trevliga Scenarion,

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka