Accepterad ThirstyNya | Whitelist ansökning [Bengt] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ThirstyYaboi1234673113/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin

Vad är ditt discord namn? ThirstyBOI#8290

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexandros Papadopoulos och han är 22 år gammal han kommer från en annan stad där han har haft det välldigt tufft inom den kortaste tiden. Hans familj har dött under ett krig där han var tvungen att fly för att rädda sig själv. Alexandros kommer till denna nya staden kallad för Multistaden där han ska försöka starta om sitt liv och få en bra start. Han kommer försöka skaffa sig en bil, hus och en ny familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill kunna jobba som polis, taxi osv. Jag vill kunna expandera mina möjligheter inom multistaden för att kunna ha så roligt som möjligt och skapa roliga scenarions med andra spelare. Jag kommer att göra mitt bästa för att skapa nya scenarios och göra så att det blir roligt för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill testa på en högre rp nivå och se hur jag klarar av det och det borde jag kunna på grund av att jag har 600 timmar på FiveM. Jag har rp väldigt mycket och tycker att det är väldigt roligt och det skulle bli ännu roligare om jag fick whitelist.

Hur många timmar har du på FiveM? 600 timmar på 2 konton.

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på den innan genom min kompis men det var något som hände den blev wipad och jag slutade spela men jag vill komma tillbaka och bli whitelist och ha en bra upplevelse.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja en annan men inte multistaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar ingen server för tillfället förutom multistaden så klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka