Nekad ThirstyNya | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Användarnamn: ThirstyNya

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club Mystery.

Vad heter du IRL? Ajdin.

Hur gammal är du? 15.

Hur många timmar har du på Fivem? 160 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef Över club Mystery eftersom jag har alltid velat vara chef över ett jobb. Har varit många jobb men vill starta en egen business som man kan säga. Jag vill vara chef eftersom det är min nya dröm i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft masså business på andra städer men det här jobbet verkar vara nytt har vissa idéer om man kan göra jag har några av mina kompisar som vill jobba. Som sagt har jag ägt bilfirmor en club men antar att det kan vara annorlunda.

Berskiv din karaktär? Han flytta in hit när jag var 15 bodde i en annan stad innan där min hans familj ägde en liten butik. Han har skaffat många kompisar och är väldigt glad. Han är snäll mot alla om de är snälla mot han. Han äga denna clubben eftersom han vill festa mycket med sina polare. Han vill clubba mycket med sitt liv och inte leva på ett tråkigt sätt. Han har jobbat som mekaniker och är inte riktigt nöjd. Han vill njuta av livet.

Hur ofta kommer du vara inne? 6+ timmar varje dag ungefär. Om jag är sjuk kan jag nog inte spela men Jag skriver om jag blir borta på semester eller något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag kan bara försöka igen och bli något annat detta är ju bara något vill göra jag tappar inte hoppet om jag inte får jobbet det är ju inte så att mina drömmar krossas. Man ska ju se vad man kan göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag spelar just nu bara multistaden och träffar härliga folk. Jag älskar denna staden/servern.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka