Accepterad ThirstyNya | Ban överklagan [Zaki]'

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191127829/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 01:50

Vad är din discord tagg? Thirsty#8290

Vem var det som bannade dig? Liam

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminäl utan roller ~liam.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade hela kvällen utan att få mina Gäng roller i discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade i discorden och Jag blir indragen i support och de förklarar till mig att jag inte får rpa som Grekano medlem utan att ha rollerna i dc och det visste jag inte och jag ber om ursäkt. Jag har lärt mig det. Jag har läst igenom reglerna en gång till och kommer ihåg de nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av de och jag tycker staffsen gör en fint jobb!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger och lärt mig av de. Det var powergaming. Sunt förnuft och ooc ingame. Men har lärt mig nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens ha Rpat alls och skulle vänta tills jag har fått rollerna. Jag hade väntat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte rpa som grov kriminell utan att ha rollerna och kommer alltid försöka rpa det bästa jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka