Accepterad ThirstyNya | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare ThirstyNya
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Användarnamn: ThirstyNya

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191127829/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Thirsty blev bannad 13:18

Vad är din discord tagg? Thirsty#8290

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog ner en kille eftersom han slog mig i grönzon och jag glömde att jag inte kunde göra det med jobbkläder som falck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid grönzonen och då kommer det en unge och jag pratar med honom sen slår han mig. Men efter sa han att en bil kidnappade sin kompis och han försökte slå bilen. Det var ju i en grönzon så man ska ju fortfarande inte slå bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att jag gjorde fel och insett att jag har gjort ett misstag ska aldrig göra om det igen. Från mitt perspektiv så kan en kille inte bara råka slå dig. Men jag gjorde som sagt mest fel så det ska inte vara felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannat för Random Death match/RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja låtit allting börja och tänka på att jag jobba men jag ska aldrig göra samma misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka vad man ska göra innan man gör det t.ex. att slå någon med jobb kläder och tänka mer på reglerna och vad du gör. Jag ska aldrig göra samma misstag igen och tänka före innan man gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka