Accepterad ThirstyNya | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191127829/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: THIRSTYBOI blev bannad 13:50

Vad är din discord tagg? Thirsty#8290

Vem var det som bannade dig? Oliwer powergaming,

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming-Oliwer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var med en mekonom min kompis sen åkte vi till något ställe sen började vi bli skjutna och vi försökte åka iväg sen hoppade jag ut i bilen och sprang sen blev jag skjuten för ingen anledning och jag fick panik och började springa iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang iväg sen hämtade min kompis upp mig sen åkte vi iväg vi stannade och de sköt mig när jag försökte åka iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var helt ok att banna mig men inte i 7 dagar för det minsta det var inte ens mycket plus jag såg inte när jag blev skjuten så jag tänkte inte på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sprungit och haft händerna uppe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket och kommer alltid ha händerna uppe om jag blir skjuten.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka