Accepterad ThirstyNya | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

ThirstyNya

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191127829/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Thirsty blev bannad någon stans igår

Vad är din discord tagg? Thirsty#8290

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag och har insett att det var det dummaste man kunde göra jag blev nyss rdmad och blev efter det revivad och råkade säga du kan inte hugga mig /döda mig utan anledning var bara arg på folk som inte kan rpa. Jag tyckte det var rätt av staffen att gå på mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mask butiken skulle hjälpa min kompis att skaffa mask. Det kommer en röd truck in och det hoppar ut tre killar. Jag står där och de kommer fram med kniv. Jag blir rånad och jag gör exakt vad de säger och håller uppe händerna. Sedan blev jag rdmad och jag blir revivad av någon staff. Sen säger jag i ilska du kan inte hugga mig utan anledning/döda. Sen blir jag bannad för prata ooc ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var rätt alla gör misstag man få stå upp till de misstagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och sunt förnuft jag har lärt mig väldigt mycket av de bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat skadan och rpa som jag vakna upp från att bli knivhuggen. Sedan ta det i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer aldrig prata ooc ingame någonsin och göra det bästa som jag kan genom rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka