Accepterad thinkzorts | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thinkzorts

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: thinkzorts

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059121668/

Vad är ditt discord namn? thinkzorts#7487

Vad är ditt Hex-ID? 110000105e46c04 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Jag är en medelåldrig man som heter Carl Berntsen och är 26 år. Min bakgrund är inte så mycket mer än att jag har åkt in två gånger för rattfylla och en gång för drog innehav. Jag har fru och två barn, en pojke som heter Filip som är 10 år och sen har jag har jag en flicka som heter Anna och är 15 år. Min frun heter Karin och är 25 år och har inte så mycket i sin brott lista och mina två barn går i skolan fortfarande. Mitt förre detta jobb var bilförsäljare och en gång i tiden så var jag polis, efter att jag fick sparken från mitt bil försäljnings jobb så mådde jag dåligt och började knarka och dricka mycket och tänkte inte så mycket på konsekvenserna som kunde hända ute i trafiken och det var då jag åkte in för rattfylla. Efter att jag hade åkt in ett par gånger för olika saker så började jag att förbättra mitt liv och gick då på olika behandlingar för att kunna leva så gott som normalt igen men efter ett tag när jag kämpade för ett bättre liv så lämnade min från mig och tog barnen med sig. Sen idag så har inte jag fått se mina barn och min före detta fru på ett och ett halft år. Mitt dröm jobb idag är att få bli en polis igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom att jag har spelat väldigt mycket RP och vet hur man ska bete sig bland folk som också vill spela riktig RP.

Hur många timmar har du på FiveM? 303 timmar

Bruh, fan vi ni är hårda. Asså det är ju tydligt att han har lagt ner tid. Relaxa lite... Går inte o svara 50 meningar på varje fråga.

Ha
Bruh, fan vi ni är hårda. Asså det är ju tydligt att han har lagt ner tid. Relaxa lite... Går inte o svara 50 meningar på varje fråga.

Dem vill ju såklart ha bra personer till whitelist så dem senare inte får klagamål på dem simpla saker att fixa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka