Accepterad Thilo | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thilo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Hej jag vet inte hur jag ser den jag heter FireStarteR på steam och Milo jätte osäker och fick inte för min pappa han litar inte på sånt

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Thilo#8516

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är person som är väldigt mån om sina nära och kära med sina vänner brukar han vara ute och köra bilar testa nya. hans stora dröm i livet är att få bli polis och hjälpa samhället då han kommer från ett område som inte gav han dem bästa möjlig hetärerna att gå lång i livet eller att bli polis men han ville det så mycket så han kämpade och i slut ändan lyckades med allt och fick bra betyg och kom in på polis högskolan och gick ut fem terminer där. nu vill han flyta till staden unive och bli polis för att hjälpa hela polis kåren och kämpa där också för att minska deras brottslighet. min karaktärs namn är Hugo Lundqvist kommer från rosengård 34 år gammal och är en driven Persson när han brinner för något och vill alltid förbättra sig själv och sina med människor men inte pressa dem för hårt men ändå på en lagom nivå. han har ägt en husbil som han körde upp med i bergen för att koppla av han brukade ta med någon vän för att kanske vandra i bergen. en gång i tiden tävla han i simning som liten och var ganska duktig i det den var en va sakerna som nog lyckades få han till polisen och klara speciellt sim delen. han är väldigt ofta glad men det kan snabbt ändras om någon gör nån han känner skadad eller som polis om det kräver det i stationen eller om det är något allvarligt. ledsen är han väldig sällan senast han gjorde det var för ett år sedan när han blev skjuten i benet. vet att han gör det på begravningar. ett till av hans intressen är att va ute i naturen cykla spring turer men väldigt mycket gym styre träningar. inte så mycket sport intresserad. han hatar höjder och tv spel då han tycker att unga kastar bort sitt liv istället för att vara ute med vänner också. i nu läget mår han lite dåligt för precis innan så levde han i ett förhållande. hans tjej ansökte skilsmässa bara en vecka innan så gifte dem sig och nu ville hon inte mer när dem blev ihop så hade hon ett barn. han är lite sårad men hoppas med att få ett bättre liv nu och få en ny start. i sin gamla stad så var han deprimerad och ville ta sitt liv men nu så hittade han denna stad och vill så gärna flyta hit och ha ett medborgarskap så han kan nyttja sitt liv till max och bli en bra polis och medmänniska

Varför ska just du bli Medlem på Unive? medlem på unive skulle betyda mycket för mig. söker mig till en server med bra staff team och bra och hög rp nivå och tror jag har rätt. spelat på unive tidigare och vill ha en annan möjlighet att spela på servern till max och använda mig av dem saker medlemskap erbjuder spelare, jag själv har en bra och ganska hög rp nivå som kan bidra men i olika scenario som jag har erfarenhet av som och förhoppnings vis bidra med roligare scenario för båda parter för det är nästan alltid två i ett scenario och både är inne på serven för att ha roligt och då blir det bara tråkigt att spela har själv varit med om att alltid förlora ett scenario och då tappar man lusten att spela så har förståelse för sånt men ibland måste man förlora ett scenario annars blir det också tråkigt men inte alltid. jag vill även bli medlem för att kunna utveckla en bättre social rp för mig och några andra. i grund och boten utveckla min rp till max så lång jag kan och har tittat på Youtube,twitch och uppskattar rpn och tror serven kan hjälpa mig att växa inom rpn så jag för så bra rp nivå jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en aktiv spelare som gärna hjälpaer severn att kanske få en lite bättre rp. jag har ganska bra social rp som kanske kan växe både för mig själv och andra. jag har spelat på unive lite tidigare och har erfagenheter så om jag får medlem så ni inte släper in vem som hällst som inte vett hur det går till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte måste vinna varje scenario så den andra parten för också känna att dem kan vinna annars kommer severn dö ut för att bara t.ex kriminela vinner alltid över polisen så alla kan känna att dem kan vinna och har ett roligt secnario och inte bara kanske bli skjutna hela tiden utan även kunna gripa och sätta dem i fängelse.

Hur hittade du Unive? hittade till unive för att har spelat fivem rätt mycket och då snackars det alltid om unive för att det är sveriges största server och att dem har bra saker och väll upbygtd sever många spelare och så klart scripts. men även genom twitch.

Vidare till den Muntliga Intervjun, du har 48h på dig att ta din Intervju innan den blir automatiskt Nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka