Nekad Thiago891 | Ansökan till Servervakt - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Nisse#6087

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo under min dag brukar jag vara hemma under ett tråkigt väder men annars hänger jag ute med vänner.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag lämnade för ett tag sen men kom tillbaka men nu har jag varit här i kanske 1 vecka och innan jag lämnade typ 7 månader och kanske längre.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig varit bannad nu när jag kommit tillbaka men innan kanske 6 - 9 gånger för små saker.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att se till att folk på servern lyssnar på reglerna och det inte uppkommer lall inom rp:n. När man är servervakt har man blivit tilltrodd med perms ingame så som /dv, /kick, /svban, /revive osv. Man ska heller inte abuesa sina perms för dem ger dig rollen för dem litar på dig och för att du ska få bort lallare och sådana som förstör. Och inte vara en av dem. Finns även en kanal när man är sv man har tillgång till där man ska skicka in dem man bannar. Men det är även smart om man klippar dem man kickar för dem kanske vill veta vad dem gör fel så det inte upprepar det

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är inne varje dag så jag märker mycket lall inom min rp och därför vill jag minska på det. Jag kommer fortfarande rpa på samma sätt o inte leta problem men om jag stöter på problem så tar jag åtgärder. Och jag ser en sv som en som gör det staffs inte har tid med för staffs gör allt för att hjälpa till o hålla uppe servern o skicka lallare och vi sv kanske stöter på mer lallare inom rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta är inte tillåtet på servern då staffsen har gett dig rollen för dem tror på dig och du gör allt dem inte ber dig o göra för att kanske revva i scenario eller förstöra genom att kicka folk för att lalla med dem eller revive i scenario. Man ska även banna kompisar ifall de behövs man kanske inte vill det men är man sv är man tilltrodd rollen så då ska man lyda den.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top