Nekad Thheeoooz72 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thheeoooz72

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? TheoEE

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Berätta om din karaktär. Jack Daniel föddes den 17 november 2009 i en stad som heter Gråvik. Han växte upp i en familj som inte alltid hade det så lätt. Hans mamma jobbade mycket och hans pappa var sällan hemma. Jack hade inte alltid så många regler att följa, så han fick ofta klara sig själv. När han var liten älskade han att spela fotboll på den gamla planen bakom skolan. Han drömde om att bli en stor fotbollsstjärna en dag.

Men när Jack blev äldre började saker och ting ändras. Han började hänga med några killar i skolan som inte alltid gjorde så bra saker. De tjuvrökte bakom gympasalen och ibland stal de godis från affären. Jack visste att det inte var rätt, men han ville vara med i gänget och inte bli utanför. De fick honom att känna sig cool, fast han samtidigt hade en klump i magen.

Jack älskar fortfarande att spela fotboll, men nu händer det att han ibland struntar i träningarna för att vara med sina nya vänner. De tycker att det är tråkigt med skolan och skojar om att det är coolare att vara ute sent och göra bus än att göra läxor. Men Jack är förvirrad. Han vet att han borde fokusera på sina drömmar och att göra bra saker, men ibland känns det som om det är lättare att bara följa med strömmen.
Förutom fotboll gillar Jack också att spela spel, både på datorn och med sina vänner. När han spelar spel känner han sig fri, som om han kan göra vad som helst. Han drömmer om att en dag bli något stort, kanske en fotbollsspelare eller till och med en polis, men han vet inte riktigt vilken väg han ska ta. Ska han försöka skärpa sig och göra det rätta, eller ska han fortsätta med sina nya vänner som får honom att känna sig tuff?

Jack vet att han måste bestämma sig snart, men just nu är han bara en förvirrad kille som försöker hitta sin plats i världen. Han tänker mycket på vad som är rätt och vad som är fel, men det är svårt när man är ung och alla förväntar sig att man ska veta vad man vill. Jack hoppas att han snart kommer på vilken väg han ska ta, så att han kan bli den person han innerst inne vill vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög seriositet och en stark vilja att spela med en hög mognadsgrad. Jag kommer att sträva efter att bidra till en positiv atmosfär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag spelar för att motståndaren också ska ha kul, hjälper jag till att skapa en situation där alla som är med får en riktigt bra upplevelse. Det handlar inte bara om att försöka vinna själv, utan också om att låta den andra personen få utveckla sin karaktär och sina idéer på ett spännande sätt. Till exempel, om jag spelar som polis och den andra personen är en tjuv som försöker göra en kupp, så kommer jag att agera på ett sätt som gör att de har en chans att lyckas, utan att förstöra deras rollspel bara för att jag själv vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. §4.1 Grundregler. A) RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. I) Sunt Förnuft Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bidra till en positiv rollspelsmiljö på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! (ps byt namn så det är samma på dc och steam)

Nekad under intervju.
Anledning:
Inte löst voicechanger ännu

Du får ansöka igen om 24h med samma text. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka