Nekad Thheeoooz72 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thheeoooz72

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? TheoEE

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Daniel. Han är en ung vuxen som nyligen flyttat tillbaka till Unive efter att ha avslutat sina universitetsstudier på en annan ort där han utbildade sig till polis. Jack har alltid haft en stark känsla för rättvisa, lagtexter och brottsbekämpning. Hans framtidsplaner är att få en anställning som polis i Unive och att så småningom köpa sitt eget hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög seriositet och en stark vilja att spela med en hög mognadsgrad. Jag kommer att sträva efter att bidra till en positiv atmosfär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag spelar för att motståndaren också ska ha kul, hjälper jag till att skapa en situation där alla som är med får en riktigt bra upplevelse. Det handlar inte bara om att försöka vinna själv, utan också om att låta den andra personen få utveckla sin karaktär och sina idéer på ett spännande sätt. Till exempel, om jag spelar som polis och den andra personen är en tjuv som försöker göra en kupp, så kommer jag att agera på ett sätt som gör att de har en chans att lyckas, utan att förstöra deras rollspel bara för att jag själv vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. §4.1 Grundregler. A) RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. I) Sunt Förnuft Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bidra till en positiv rollspelsmiljö på servern.

Nekad.
Anledning:
utveckla och berätta mer om din karakärs.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka