Nekad TheyC | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheyC

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Hjortzén

Vad är ditt discord namn? TheyC

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Johan Karlsson, 26 år gammal.

Under mina 7 år i arbetslivet, har jag jobbat främst inom byggbranschen. Allt från snickeri till mureri.
Jag har flyttat runt i flera städer men landade till slut i Los Santos där jag nu försöker bygga upp mitt liv. Jag är väldigt intresserad av bilar och sparar därför ihop pengar så att jag kan köpa min drömbil. Jag skulle vilja byta bransch i framtiden och möjligtvis jobba med bilar istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en härlig energi samt ett fint rollspel. Jag tror att jag kommer skaffa många roliga vänner och jag kommer inte skapa drama eller onödiga bråk. Jag förhåller mig till regler och riktlinjer och är en allmänt schysst kille.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska sträva efter att "vinna" i ett scenario, du ska kunna rollspela på ett bra sätt och ibland innebär det att släppa på ditt ego och låta motparten vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag förstår reglerna. Jag vet att RDM är strikt förbjudet och att du framförallt ska ta en diskussion före våld. Du ska även värna om ditt liv enligt § 4.1 .b, du ska rollspela med som att ditt liv verkligen stod på spel. Detta för att bidra till ett mer verklighetstroget rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. Jag har spelat spel så länge jag kan minnas och har spelat FiveM sen det först släpptes. Jag vet hur jag ska bete mig och vilka riktlinjer jag ska gå efter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en stabil kille i verkligheten, jag har en fru och ett barn som är ett halvår gammalt. Jag gillar rollspel då det gör mig lugn och får mig att komma ifrån det verkliga livet ibland.

Nekad. Utveckla "Berätta om din karaktär". Du får ansöka igen om 24h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka