Nekad Theus_lif | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theus_lif

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theus

Vad är ditt discord namn? Theus#8003

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Nate och är 24 år gammal, gillar att umgås med folk och har ett bilintresse! Jag är en glad gubbe som precis flyttat in från Bygden. Jag har tidigare haft jobb som budbilsleverantör då min pappa hade samma yrke och valde att följa hans fotspår. Jag har haft en medioker och normal uppväxt med mina två föräldrar och syskon ute på landet. Nu har jag bestämt mig för att ta mig till storstaden för nya äventyr och utmaningar i livet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Go energi förhoppningsvis. Jag vill även bidra med en bra och seriös RP då jag tycker det är väldigt viktigt för sin egen och andras upplevelse på servern. Jag är också intresserad av att både skapa och vara delaktig i sociala event och umgås och träffa nytt folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att använda sunt förnuft och veta när man kan vinna eller inte. Förstå när man har situationen till sin fördel eller inte och acceptera det.

Hur hittade du Unive? Jag har hört om den i bland annat sociala medier och från en vän som tycker om det väldigt mycket. Hört mycket positivt om den!

Senast ändrad:
Tillbaka