- Meddelanden
- 282
- Reaction score
- 37
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/
Vad är ditt namn i verkligheten? Didar
Vad är ditt discord namn? TheOneAndOnly#7269
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter tupac amaru shakur och är en kille från usa. Han flydde till sverige efter att folk jaga honom i usa. Han började snabbt gilla sverige och träffa en kille som hette leroy ramo.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat på servern ända sen dag 1 och vill komma in igen efter en jätte lång ban. Jag vet att jag vart bannad några gånger men jag vill ha en till chans och visa att jag vill spela på servern. Denna ban var dessutom halvt felaktigtm
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha rolig rp och roligare jobb. Saken med whitelist är att det är jätte annorlunda jämfört med owhitelistad eftersom man kan inte få ha samma jobb, man kan inte göra samma saker. Jag menar utan whitelist så tror jag nog inte det är så roligt.
Hur hittade du Unive? Jag och min vän leta efter en ny server att rpa på och sen så såg vi en server som öppnades just samma dag så vi gick in och rpade. Och än idag är jag kvar och rpar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och göra så alla andra har möjlighet till att uppleva riktigt bra rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä spelar inte på nån annan
Vad är ditt namn i verkligheten? Didar
Vad är ditt discord namn? TheOneAndOnly#7269
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter tupac amaru shakur och är en kille från usa. Han flydde till sverige efter att folk jaga honom i usa. Han började snabbt gilla sverige och träffa en kille som hette leroy ramo.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat på servern ända sen dag 1 och vill komma in igen efter en jätte lång ban. Jag vet att jag vart bannad några gånger men jag vill ha en till chans och visa att jag vill spela på servern. Denna ban var dessutom halvt felaktigtm
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha rolig rp och roligare jobb. Saken med whitelist är att det är jätte annorlunda jämfört med owhitelistad eftersom man kan inte få ha samma jobb, man kan inte göra samma saker. Jag menar utan whitelist så tror jag nog inte det är så roligt.
Hur hittade du Unive? Jag och min vän leta efter en ny server att rpa på och sen så såg vi en server som öppnades just samma dag så vi gick in och rpade. Och än idag är jag kvar och rpar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och göra så alla andra har möjlighet till att uppleva riktigt bra rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä spelar inte på nån annan