Accepterad Theultimate | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/

Vad är ditt namn i verkligheten? Didar

Vad är ditt discord namn? TheOneAndOnly#7269

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tupac Amaru Shakur han är född 16 juni 1971. Tupac har stammar från USA och brukade gör amerikansk rapp förut. Tupac levde ett bra liv och han var älskad av många för sin musik. Han var trött på kändisskapet en dag. Han ville leva som en vanlig person så det sluta med att han fakea sin död. Efter att han fakea den så flytta han till Multistaden i Sverige och öppnade ett nytt liv. Tupac kom som en invandrare till Multistaden redan dagen Kungen öppna staden. Han kom hit och det nya livet var hårt faktiskt. Han blev snabbt involverad i kriminalitet och gick med i MS-13 och låg bakom 14 mord på den tiden i MS-13. Livet som kriminell fortsatte han var med i många nätverk/gäng som bloods, MMW, MS-13 mm. Efter ett tag i staden så kom hans brorsa hit. Bengan. Tupac och Bengan började direkt att göra kaos i staden. Dom var autoexperten ett tag tills dom lämna det och startade upp bloods. Men det sluta med att dom sket i bloods och lät medlemmarna ta över gänget. Dom var arbetslösa ett tag och pundade utanför ica. Till slut dom starta MMW och dom började göra kaos i staden. Tupac har många gånger blivit skjuten, knivhuggen, gripen/suttit på anstalt. Än idag står han på 2 ben och ingen kan stoppa honom. Tupac gillar vapen om nån vill ha vapen i stan man vänder sig direkt till honom. Han gillar bilar och har jobbat mycket med bilar. Killen har jobbat i mekonomen kanske 2 gånger och autoexperten typ 3 gånger. Han var chef en gång för brittas lyx, men då hette det gunillas lyx. Han har även vart autoexpert chef en gång. En annan sak

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelist eftersom jag bidrar med bra rp. Visst kanske nu ni tänker att jag blev bannad ju, men jag svär jag har bra rp nivå. Jag har spelat på multistaden ända sen dagen servern kom upp och snart är det 1 år. Efter 1 år så har man nog bra rp nivå. Jag bidrar som sagt med gott rp. Jag tycker även att det är roligt att ha whitelist för då kan man få whitelistade jobb och rpa på ett roligare sätt jämfört med owhitelistade spelare. Jag är aktiv också. Jag är aktiv varje dag typ, fast vissa dagar är jag kanske inte inne på grund av att jag kanske spelar andra spel eller pluggar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha rolig rp och roligare jobb. Saken med whitelist är att det är jätte annorlunda jämfört med owhitelistad eftersom man kan inte få ha samma jobb, man kan inte göra samma saker. Jag menar utan whitelist så tror jag nog inte det är så roligt.

Hur hittade du Unive? Jag och min vän leta efter en ny server att rpa på och sen så såg vi en server som öppnades just samma dag så vi gick in och rpade. Och än idag är jag kvar och rpar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så kul som möjligt och jag vill vara med och bidra till goda förutsättningar för alla samt bygga upp servern på ett bra sätt så alla kan ha roligt och leva i sina roller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä spelar inte på nån annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka