Nekad Theultimate | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Användarnamn: Theultimate

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirma chef

Vad heter du IRL? Didar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 725

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att min karaktär har älskat bilar ända sen barnsben, min karaktär älskar just detta yrket och han vill så gärna bli ägare ''igen''. Han jobbar inte för pengar han jobbar för att han älskar bilar men han kommer såklart anställa folk och dom kommer ju tjäna bra med pengar när Tupac styr!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter inom jobbet om hur det ska gå till när man ska sälja bilar och hur det ska funka med rabatter och sånt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Tupac Amaru Shakur och har älskat bilar sen barnsben, min karaktär har 4 bröder. Tupac har jobbat som Autoexpert, mekaniker, bilförsäljare och Vianor. Han var en tidigare biträdande bilfirma chef så han har erfarenheter. Min karaktär är en ganska aggressiv person och hamnade i fel umgänge redan som liten, nu är min karaktär en rappare och affärsman som äger olje företag i dubai och qatar. Tupac växte upp tufft hans familj var fattiga, Tupac är en self made person.

Hur ofta kommer du vara inne? ganska ofta ungefär 3-4 timmar varje dag, men kanske 2-3 timmar några dagar, och kanske mer några dagar. Men mest 3-4 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra har spelat på servern ganska länge och har blivit nekad på många saker så jag skulle fortsätta spela här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej spelar bara på multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka