Accepterad Theultimate | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/

Ditt Hex-ID: 11000011ad67ccc (Hex)

Vad är din discord tagg? TheOneAndOnly#7269

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming ~ᆯ Hammarl0f Vill du överklaga din avstängning? Gör det på www.multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror Hammarl0f valde att banna mig eftersom powergamingen förstörde scenariot lite. Om jag inte skulle powergameat nu säger vi så skulle polisen nog gripit oss eller kanske skulle nått annat ske. Men på grund av powergamingen hade polisen ingen chans vilket var tråkigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde juvelrån med mina vänner vi körde ifrån juvelrånen med polisen hack i häl på oss. Vi hade planerat allt innan så vi hade parkerat innan rånet en off road bil vid bergen. När vi körde dit så var det delay så det gick inte att låsa upp bilen och då kom polisen mycket närmare oss. När vi fick upp bilen så var vi stressade eftersom polisen var jätte nära oss och på grund av det körde jag på fel sidor. Och sen så när vi var klara med allt detta så hoppa vi support och prata med Hammarl0f

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså, den var inte felaktig. Jag erkänner själv att det var lite powergaming. Men vi krocka inte direkt vi studsade bara med bilen och vi rpade på det. Men jag tycker inte det ska komma till den nivån att det ska behövas ban. Jag tycker en varning skulle räcka. Det känns som att varningar används inte mycket alls på servern bara bans. men men hammarl0f gjorde ett beslut jag måste acceptera.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger från discorden en gång när jag skicka en olämplig video när jag inte mena nått illa tyckte bara den var rolig, efter den bannen lärde jag mig att tänka mer på klippsen om den verkligen är lämplig att skicka i en allmän chatt. Och sen andra när jag hetsa med en kille i ooc som satt och hetsa också men inte blev bannad, Efter den lärde jag mig att bara ignorera om nån sitter och är jobbig mot dig och även att inte hålla på tillbaks. Jag har blivit bannad för även rdm på greenzone. Men då så döda en kille min brorsa ingame på bilfirman så jag döda honom, efter den bannen lärde jag mig att skriva report på när nått händer. Men den lärdomen tog jag inte mycket av och denna gången ska jag ta lärdom av det. Jag blev bannad en gång för att jag döda en kille på greenzone. Men ska jag vara helt ärlig så fattade jag inte den bannen. Jag vet inte om jag gjorde fel. Philip banna mig för det jag gjorde men 2 dagar efter händer exakt samma sak mig fast en staff gör det mot mig då. Jag antar att av den bannen tog jag lärdomen av att staffsen och ägarn inte har samma

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört försiktigare och på en annan säkrare sida av berget. Eller så kunde jag bara skita i bilen och fortsätta åka i saaben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara försiktigare på bergen oavsett om jag har bilen som kör mest off road av alla på servern. Oavsett vad kan det vara powergaming.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka