Accepterad Theultimate | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mike Teizen

Vad är din discord tagg? TheOneAndOnly#7269

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM på torget ~Philip320. Återstår: 29 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Philip valde att banna mig eftersom han tycker det är tråkigt när det ska behövas ske mord på platser där det finns otroligt mycket folk ibland, och sen dåliga anledningar till att just göra dessa mord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som tog ut en bil och skrika på oss, jag sa sänk tonen. Han började hetsa och blev arg och tillslut försökte han slå mig men träffade min vän och min vän blev medvetslös så jag tog fram kniv och skulle knivhugga han som slog, men råka knivhugga nån annan istället och sen rymde jag från platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Som sagt jag ångra det och nästa gång ska jag använda min hjärna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger från discorden en gång när jag skicka en olämplig video när jag inte mena nått illa tyckte bara den var rolig, efter den bannen lärde jag mig att tänka mer på klippsen om den verkligen är lämplig att skicka i en allmän chatt. Och sen andra när jag hetsa med en kille i ooc som satt och hetsa också men inte blev bannad, Efter den lärde jag mig att bara ignorera om nån sitter och är jobbig mot dig och även att inte hålla på tillbaks. Jag har blivit bannad för även rdm på greenzone. Men då så döda en kille min brorsa ingame på bilfirman så jag döda honom, efter den bannen lärde jag mig att skriva report på när nått händer. Men den lärdomen tog jag inte mycket av och denna gången ska jag ta lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit report att en kille slår ner min vän. Jag kunde revivat killen jag råka knivhugga men jag gjorde inte det eftersom om detta vore verkligheten skulle jag inte direkt kunnat använda magiska krafter och liva upp grabben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nästa gång ska jag inte starta onödiga mord. Speciellt på ställen med mycket befolkning.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top