Accepterad Theultimate | Ban överklagan [DeGGi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Användarnamn: Theultimate

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mike Teizen

Vad är din discord tagg? TheOneAndOnly#7269

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slås på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en kille som e min brorsa ingame 1 gång för att han sparka på min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte till honom hade inte sett min brorsa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men han också eftersom han sparka på min bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra bann var den första men den blev felaktig, eller såhär dumle banna mig för rdm när det inte ens va rdm, anledningen va rdm och skjuta inne i stan, det där var de dummaste jag hört att man inte får skjuta inne i stan, sen rdm det var felaktigt, så den förra bannen va felaktig.
Om ni e mer intresserade av min förra ban kolla på min banöverklagan.
Så ska jag va helt ärligt jag tog ingen lärdom av min förra ban eftersom det var den dummaste saken jag nånsin har hört att man inte får skjuta inne i stan......

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slå honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ta det lite försiktigt nästa gång och inte slå på greenzone även om nån började hela skitet på greenzone

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka