Nekad Theultimate | Ban överklagan (dc ban) [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410529996/

Ditt Hex-ID: 11000011ad67ccc (Hex)

Vad är din discord tagg? TheOneAndOnly#7269

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan

Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag. Inte säker fick ingen tid.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failed to handshake -philip320 HTTP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För rasism är helt förbjudet. Jag förstår staffsen till 100% jag gjorde fel. Rasism ska inte höra hemma på Unive RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var det kaos. Kela satt och sjöng i medborgare jätte många förstörde och sen en kille spred hennes insta till alla, jag tog bild och skickade till Kela. Kela satt sig i support och visade bilden och sånt. Sen tog staffsen in killen och då visade dom och då visste han att det var jag som visade så han visade 1 veckas gammal video klipp när jag sa N ordet. Jag tänkte inte för mig eftersom jag satt bara med mina vänner. Jag tänkte inte på att vi satt i en stör ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte alls felaktigt. Jag gjorde fel och jag bröstar bannen helt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger från discorden en gång när jag skicka en olämplig video när jag inte mena nått illa tyckte bara den var rolig, efter den bannen lärde jag mig att tänka mer på klippsen om den verkligen är lämplig att skicka i en allmän chatt. Och sen andra när jag hetsa med en kille i ooc som satt och hetsa också men inte blev bannad, Efter den lärde jag mig att bara ignorera om nån sitter och är jobbig mot dig och även att inte hålla på tillbaks. Jag har blivit bannad för även rdm på greenzone. Men då så döda en kille min brorsa ingame på bilfirman så jag döda honom, efter den bannen lärde jag mig att skriva report på när nått händer. Men den lärdomen tog jag inte mycket av och denna gången ska jag ta lärdom av det. Jag blev bannad en gång för att jag döda en kille på greenzone. Men ska jag vara helt ärlig så fattade jag inte den bannen. Jag vet inte om jag gjorde fel. Philip banna mig för det jag gjorde men 2 dagar efter händer exakt samma sak mig fast en staff gör det mot mig då. Jag antar att av den bannen tog jag lärdomen av att staffsen och ägarn inte har samma sidor. Sen en gång så blev jag bannad för grov powergaming när jag knappast gjorde det ens. Jag hade en bil som enligt goggle är den bilen man kan mest köra offroad med på hela spelet. Jag använde den på berget och studsade lite bara men jag hade tjocka däck som klara av det men ändå blev jag bannad. Efter den bannen så lärde jag mig att köra försiktigare på berg oavsett vad och vilken bil du har. sen så var det en gång för att jag gav en kille pistol på torget. Jag tyckte denna va felaktig eftersom jag rpa på att jag gav honom hela min väska med pistolen i. Den sista gången var typ felaktigt eftfersom jag sparkade på min bästa väns bil jätte löst som på skämt och blev bannad för lall/suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänkt för mig vart jag sitter. Man ska inte sitta i en Unive kanal och säga massor med otillåtna saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att aldrig mer säga rasistiska saker i en kanal på Unive. För det här helt fel och inte tillåtet.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka