Theultimate | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Användarnamn: Theultimate

Hur gammal är du? 14

Vad heter du? Didar

Vad heter du på discord? AHGGGGG#7269

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när jag har sommarlov så kan jag spela från när jag vaknar till typ när ja vill, men jag blir ofta trött runt 01:00 tiden.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till med att utveckla servern och få bort massor med folk som inte beter som inte följer serverreglerna, och börja få in folk som kan rpa och så att detta blir ett härligt och underbar server att spela på :).
Jag skulle dessutom gjort allt för detta community och göra staff ärende mer än att rpa, jag kommer vara aktiv dagligen och ta support i discord och ingame. Jag kommer ta report så ofta jag kan. Jag kommer mest vara aktiv ingame för där händer det mest men i discord kommer jag såklart vara aktiv och kolla runt lite.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har vart staff på denna server 2 gånger, första gången var jag mod då var det ganska kaos och alla staffs behövde att specca runt mycket. Andra gången jag var staff då var jag support, då var läget på servern lugnare men det var fortfarande ganska mycket troll så man va tvungen att vara aktiv där också och hjälpa folk mycket och få bort trollerna. Jag har vart staff på en server som heter Kalmar RP där var jag support, det var jävligt mycket troll där så där var så måste man alltid vara och specca runt men vissa tider var det lugnare på dagen. Jag var support där.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt har jag vart staff på denna server 2 gånger och en annan 1 gång. Jag kan massor med kommands, jag har mycket erfarenheter om hur man ska göra om man t.ex ska lösa bråk eller om nån bryter mot grundreglerna.

Vad kan du om skripts? jag kan inte mycket om skripts

Varför vill du bli staff? För att hjälpa till servern genom att få bort alla trollare och utveckla den, och att hjälpa alla personer som behöver hjälp ingame eller support. Som staff så skulle man kunna bli event ansvarig och hålla events så vi får in mer spelare som vill rpa här och va med på dom roliga eventsen. Jag vill också att det ska vara rättvist för alla på servern, ibland kan det hända att det blir lite orättvist i scenarion och jag försöker göra allt så rättvist som möjligt om inte nån trollade eller nån förstörde rpn, det jag menar är om dom börjar bråka om ett scenario.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det förstår jag!

Senast ändrad:
Tycker det är en bra ansökan. Vet att du är mogen för din ålder, hoppas du blir en del av staff-teamet.

Mvh Latchoman :)

Personligen tycker jag att det finns utvecklingsområden under ”Varför vill du bli staff?”, där jag tycker att du kan ge exempel och beskriva lite mer utförligt om just varför du vill bli staff.

Annars tycker jag att din ansökan visar kunskap inom området, där den överlag ser bra ut!

Bara lägg ner lite mer tid på att utveckla det jag skrev så tycker jag att den skulle se mycket attraktivare ut ;)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Personligen tycker jag att det finns utvecklingsområden under ”Varför vill du bli staff?”, där jag tycker att du kan ge exempel och beskriva lite mer utförligt om just varför du vill bli staff.

Annars tycker jag att din ansökan visar kunskap inom området, där den överlag ser bra ut!

Bara lägg ner lite mer tid på att utveckla det jag skrev så tycker jag att den skulle se mycket attraktivare ut ;)
Hej aprimox! tack för tipset.

Bra ansökan!
Däremot skulle jag vilja se utveckling på frågan "Varför vill du bli staff?"

Mvh Darius

Nekad, vi anser inte att du har det som krävs för att bli en del i staff teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka