Thete
Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Thete
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Adolf 25år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, pratglad, Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobba, och känna pengar och sedan köpa bilar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska gör allt jag kan för att göra RPn bättre för alla och ta det seriöst i alla scenarion så det blir så bra som möjligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Själva idén är att man spelar på ett sätt där båda karaktärerna har en chans att lyckas, eller att man ibland väljer att "kliva tillbaka" för att låta den andra karaktären få en vinst, beroende på hur situationen utvecklas. Det gör att spelet eller scenariot blir roligt och engagerande för båda, istället för att bara en person får allt fokus och nöje.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lämnade spelet mitt i ett scenario. det är något jag fick stora konsekvenser för och kommer inte göra om det igen, jag ångrar det super mycket och skulle aldrig och kommer aldrig göra om nåt liknande igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: (Vehicle deathmatch) Innebär att man använder sin bil som ett vapen, exempel vis att du kör på nån med din bil utan anledning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har i 1 år och så har jag tagit lite pauser
Vad är ditt discord namn? Thete
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Adolf 25år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, pratglad, Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobba, och känna pengar och sedan köpa bilar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska gör allt jag kan för att göra RPn bättre för alla och ta det seriöst i alla scenarion så det blir så bra som möjligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Själva idén är att man spelar på ett sätt där båda karaktärerna har en chans att lyckas, eller att man ibland väljer att "kliva tillbaka" för att låta den andra karaktären få en vinst, beroende på hur situationen utvecklas. Det gör att spelet eller scenariot blir roligt och engagerande för båda, istället för att bara en person får allt fokus och nöje.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lämnade spelet mitt i ett scenario. det är något jag fick stora konsekvenser för och kommer inte göra om det igen, jag ångrar det super mycket och skulle aldrig och kommer aldrig göra om nåt liknande igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: (Vehicle deathmatch) Innebär att man använder sin bil som ett vapen, exempel vis att du kör på nån med din bil utan anledning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har i 1 år och så har jag tagit lite pauser