Ej Antagen Thete | Chef-jobb ansökan [Marja]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thete

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Chef hos Marjas

Vad heter du i verkligheten? Theo

Vad är ditt användarnamn på discord? Thete

Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2011

När fick du medlemskap på Unive? För ett bra tag sedan men har tagit pauser men i 1-2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat hos polismyndigeten och där så var jag en rekreterare och Just nu så är jag ledning hos marjas och jag har varit högt uppsat i de flesta jobben som kommer hjälpa mig att det kommer att kunna vara lätare för mig som chef att kunna allt, det är även en stort ansvar att vara Ledning hos marjas och alla andra jobb jag har varit Bitr-Chef men de var inte så länge tills jag ville byta jobb efter som att jag hade jobbat där länge och att jag va den ända aktiva som bitr chef så är de inte så roligt att vara ensam på jobbet men hos marjas så ser jag en stor aktivitet och de kommer att hjälpa mig som chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Minna planer inom deta jobbet är att jag ska göra allt för deta jobbet och göra så alla anställda kommer att kunna känna sig trygg och att jag kommer att vara en snäll chef som inte kommer att säga nej till att och alla och deta kommer hjälpa så att alla underbara kunder kommer till marjas kommer känna sig trygga

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att jobba 1-5 timmar per dag och på helger 3-7 timmar och jag kommer att ha den tiden för att kunna vara chef

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Anledning: Inte den vi söker.
Du är välkommen att ansöka igen i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka