Nekad Thete | Ban Överklagan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thete

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199373613204/

Ditt Hex-ID: steam:110000103296612

Vad är din discord tagg? Thete

Vem var det som bannade dig? 148kg Oleg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-25 204629.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det va för att jag gjorde ett regel brott för att det är en regel som är att man inte får säga eller skriva H ordet men jag tänkte liksom inte på vad jag skrev va så arg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så här jag skulle bli insat i fängelset och då sa polisen något som gjorde så att jag blev arg. Sen så jag tillbaka och han fortsatte han och sa något om min mamma när vi skulle åka till fängelset och sen när jag blev insatt så blev jag så arg så att jag inte kunde kontrollera mig själv så jag skrev H ordet som jag vet att man inte ska göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att han gjorde rätt för det jag gjorde va mitt fel så jag skulle säga att det va mitt fel och att han gjorde rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har jag och jag har lärt mig att jag inte ska göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är att jag inte skulle varit så arg på dom och bara haft en bra Rp nivå som jag inte hade då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man inte ska göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka