Accepterad TheTazticsss | Ban överklagan [Puh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheTazticsss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993549302/

Ditt Hex-ID: 11000013d96a7f6

Vad är din discord tagg? TheTaztic#0711

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 29 dagar 23 timmar och 59min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare, Powergaming samt Fear RP Nizze. Återstår: 29 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag använde mig av Fear RP för att jag värnade inte om mitt liv efter jag hade blivit hotad och Powergaming eftersom jag bara ställde mig upp och låssades som ingenting efter att jag hade krockat och för att jag Lallade runt och sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var precis efter jag kom ut ur kåken, du vet hade ingen bil i närheten så jag var påväg till ett garage i sandy. När jag kom dit var det några gängmedlemmar där och ett par civilpoliser (som jag inte visste var riktiga poliser). Då när jag var där och skulle hämta ut bilen så var den inte där för att den var hos bärgaren och jag kännde att jag inte pallade gå dit så jag såg en bil en vit volvo som var en civilpolisbil som jag inte visste var det. Jag tog den och körde iväg. Sen kom en civilpolis och hotade med pistol att jag skulle kliva ur men lyssnade inte det var där jag använde mig av Fear Rp. Sen råkade jag köra rakt in i en vägkant och flög ut ur glasrutan och landade på rygg på marken fast då använde jag mig av powergaming och bara ställe mig upp som ingenting hade hänt och efter det ögonblicket fick jag bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Det var jag som inte höll mig till det realistiska och bröt medvetet dom här reglerna för att jag skulle komma undan och fly från civilpolisen vilket jag ångrar nu och inte kommer göra om

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen var i början när jag spelade på Unive då var det att jag lallade runt och baxa bilar och köra över folk den gången använde jag mig av VDM. Den andra var att jag körde rakt in i den stora fönster rutan hos marja-lisas bilhandel då bröt jag mot reglen ''Sunt Förnuft'' den tredje var att jag använde mig av Powergaming då jag var med om en bilolycka och jag flög rakt ut ur bilrutan och jag borde har varit död men jag ställde mig upp och gick där ifrån som ingenting hade hänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till då allt detta hända tänker jag mest bara: Varför var jag så lat så att jag inte ens kunde gå till bärgaren och Varför snodde jag bilen och Varför värnade jag inte om mitt när han hota mig och Varför ställde jag mig ens upp när jag krockade med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? När man fått en 30 dagars ban då lär man verkligen sig en läxa. Om jag skulle bli unbannad skulle jag göra vissa saker annolunda 1. bete mig som en vanlig jävla individ 2. hålla mig till reglerna till dom regler som jag läst och gått med på.

Har du läst våra regler? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka