Nekad TheSwedishPotato | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El kantarella

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169354104/

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? cxss411#2991

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bob Larsson och är 38år Bob har en tvilling som heter Neo Olsson Bob och Neo har inte haft det så lätt i deras liv de var hemma själva väldigt mycket och när föräldrarna var hemma så drack det mycket och var väldigt stökiga vår mamma gav oss dåliga mediciner så de blev bara sämre och sämre varför mamman gav Neo och Bob dessa var för att de skulle få pengar av olika föreningar pga att neo och Leon var så sjuka som de var Mamman hette Karin och pappan hette Patrik Neo och Bob hade faktiskt bra i skolan de hade bra betyg och bra lärare som stöttade de Neo och Leon blev aldrig upphämtade i tid så när det det hade gått ett tag efter många förseningar så gjorde skolan en polisanmälan men polisen hade inga bevis så allt fortsatte. Det var sen en dag när neo och Bob var hemma som tvn startade de var nyheterna och på nyheterna stod det att en kvinna och en man hade gjort ett butiksrån och så var det en bild när Leon tittade närmre så såg han att de var Patrik och Karin då blev de väldigt rädda och nervösa och det var då föräldrarna kom hem Neo stänga av tvn och allt var lugnt dagen efter rymde de och gick till en lärare på deras skola som hette Magdalena de sa vad som hade hänt och Magdalena bestämde sig för att adoptera Neo och Bob och de är nu de är i 2022 och vill bli polis tillsammans. (skrev en ansökan innan med den blev nekan så tog denns karaktär)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan sprida glädje och många skratt, jag har humor och gillar att rollspela. Jag kommer även bidar med bra, roliga och seriösa scenarion till servern. Jag är väldigt allvarlig när jag rpar, jag gör det som jag skulle gjort i verkligheten. Jag kommer ta rpn till en ny nivå jag kommer ta min rp väldigt seriös och framföra bra rp på unive och alltid följa mig till reglerna

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ser jag regelbrott så kommer jag klippa och gå till en staff som löser det åt mig och så kommer jag följa mig till reglerna och jag kommer rpa bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario och alla ska ha kul när det händer och det ska va väl planerat rån

Hur hittade du Unive? Hittade det genom en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka